Äntligen fredag

Skönt att helgen gör sitt intågande. Jag känner mig inte kanon pigg idag. Har fått känningar av ångesten igen, jobbigt. Hoppas det blir bättre.
Igår var jag på föräldra möte hos Charlies dagmamma och fick ett inte allt för possitivt besked. Dom kommer att efter årsskiftet inte finnas kvar som dagmammor. Jag hade veerkligen hoppats att dom skulle vara kvar till sommaren då Charlie slutar, men så blev det tyvärr inte. Dagmammorna kommer att börja på dagis i stället och alla barn har blivit lovade plats på det dagiset som dom kommer att jobba på. Kommer säkert att bli bra i slut ändan, men visst känns det tråkigt. Tar väl ett tag att smälta. Det är ju inte deras beslut utan det är ju chefens. Ja ja så kan det ju vara.
Men jag hoppas att dom kommer få det bra på sina nya arbetsplatser.
Ha en bra fredag.

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Jag tror säkert att barnen får det bra på dagis. Deras "gamla" dagmammor finns ju kvar, fast på dagiset istället. Ha en skön helg!

Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Hoppas det känns bättre snart. :)

Fy, låter inge vidare att ha känningar av ångest...



Ha en härlig fredag och helg!

Kram



2008-10-24 @ 10:04:47
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Lollo

Beslutet togs gemensamt med chefen och oss.

Tack för igår, tur att vi klarade oss hihihi

Ha en skön helg

Kram

2008-10-24 @ 16:16:05
URL: http://wwww.lollo54.blogg.se/
Postat av: Marie

Förstår att det känns tråkigt, det är ju så kort tid kvar. Antagligen kommer det gå galant och blir i slutändan kanske en bra slussning inför skolverksamheten.

kram

2008-10-24 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback