Idag

Idag har varit rätt lungt. Vi sov länge och det var välbehövligt. Vaknade och kände mig helt slut i kroppen men huvudvärk på väg. Slappade större delen av förmiddagen innan jag tog mig en promenad till torget för att tippa. Gick sedan en sväng till mamma och pappa och drack kaffe.
Jag och Robert har varit och hälsat på hans pappa på sjukhusetm hoppas han får komma hem nu i dagarna, inget roligt att ligga så.
Vi åkte där efter till Ica Maxi, bara älskar denna affären. Man kan ju köpa massa roliga saker, vi kom hem med mat och en massa ljus. Ljus är ju nödvändigt denna årstiden.
Roberts mamma var här på middag, det blev lax med ostsås och potatis ( broccoli till mig).
Vi har spenderat kvällen i soffan och kollat på stjärnorna på slottet, sista avsnittet. Lite sorgligt att det var sista programet idag, gillar denna serie.
Inga barn har vi hemma. Charlie är med
Lollo på landet och kommer hem i morgon, Michaela sover hos en kompis. Så här är det lungt och skönt.
Ryggen är inte bra idag och jag som trode att det var påväg tillbaka.

Nu skall jag surfa vidare.
Ha en fortsatt bra kväll.

Vad har ni gjort idag?

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi har haft Johans familj här på kalkonmiddag så det har upptagit större delen av dagen. Hade tänkt pyssla lite på kvällen men när alla gått och Hampus somnat så var klockan redan 21.45 så det får bli en annan dag!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback