Uppe med tuppen!

Ja det kan man verkligen säga att jag var idag. Trotts att det är lördag så har jag varit vaken sedan kl 6. Charlie vakande då och behövde gå på toa och jag hade så ont i min höft så det gick inte att lägga sig och sova igen.
Idag är värken i höften fruktansvärd, går ner i benet till knät så det blir till att halta runt. Kan kanske bero på kylan då det är - 11 grader.
I dag har jag inga större planer, en tur till Lindex med mamma skall det bli. En promenad hade jag tänkt att ta i dag med så det är till att hoppas på att höten blir bättre under dagen.

Vad skall ni hitta på idag?

Ha en trevlig Alla Hjärtans dag.

Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

tack detsamma kram

2009-02-14 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback