Onsdag

Hejhopp!
Idag var det onsdag igen, tänk vad veckorna går fort. Har nu varit hemma från jobbet en vecka och det känns inte alls bra. I morgon måste jag gå och jobba annars måste jag ha läkarintyg. Jag skall försöka och hoppas att jag orkar,är ju bara två dagar denna veckan.
I dag har jag varit med Charlie hos tandläkaren på 6 års kontroll, det gick jätte bra och han bara skrattade.
Skall passa på att via resten av dagen så jag orkar med morgondagen.
I kväll är det möte med fotoklubben, jag får se om jag orkar att gå annars stannar jag hemma.

Ha en bra dag mina vänner.

Kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Härlig bild. Skönt att det gick bra på kontrollen, det är ju inte alltid det gör det.Barnen styr ju det där lite själva. Det har varit mycket sjuka i år och jag hoppas du repar dig så du orkar jobba.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback