Motion

Nu när jag har varit dålig så har jag inte orkat med mina promenader som jag skall och det har tyvärr visat sig på vågen denna gången. Dom andra gångerna har jag lyckats hålla vikten, men nu har jag gått upp lite. Inte så det är katastrof, men jag känner att jag måste ta tag i promenaderna igen. Så i morgon lördag börjar jag igen. Robert har ju jobbat kväll denna vecka och Michan har inte varit hemma så det har inte varit lätt att komma iväg.
När man äter Gi kost så är det AochO att man rör på sig också för att få resultat. Så på med träningskläderna och fram med stavarna så kör vi :)

Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

jag håller med dig,man måste röra på sig.

Men så fort man börjar åker man på något, kram

2009-02-13 @ 07:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback