Måndag igen!

Sitter här nu med en kom kaffe och förbereder mig mentalt på att det är jobb idag.
Känner mig inte alls ok. Förkylningen hänger i och värken är fruktansvärd. Har så ont i mina höfter så jag tror jag får spader. Kan inte denna dumma kylan försvinna snart och ersättas med vårvärme.

I går kväll scrappade jag en sida, kommer lägga ut den i kväll här. Känner att jag är inne i ett stim nu med pysslandet. i morgon skall vi pyssla på jobbet. Min nya last är mini album, så roligt att göra.

Ha en bra dag alla söta goa vänner.

Kram


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

ajaj, inte roligt när det värker =(

HOppas det blir bättre snart. Dock svårt om värken beror på kylan.. =/ Nu är det så nedrans kallt också..jag står knappt ut!!! ryser

Kraaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback