Jobba idag.

Idag skall jag åter till jobbet efter att ha varit hemma en vecka. Får se hur det fungerar. Jag har ju fått fruktansvärd yrsel. Jag får helt enkelt testa annars får jag ringa min läkare.
Jag tror tyvärr det är så att när man har fibromyalgi och åker på en sådan här dunderförkylning så tar det rätt lång tid att ta sig tillbaka.  Kommer en massa mer på köpet om man säger så. Kroppen är helt orkeslös.

Nu skall jag strax åka så jag önskar er en bra dag.

P.s Hade varit trevligt om ni skrev en liten kommentar när ni kikar in. D.s

Kram


Kommentarer
Postat av: Helena L

Jo det tar helt klart på extra när man har fibro ! Kroppen blir ju mera spänd osv.



Hoppas det gick bra på jobbet!



Kram

Postat av: Ulrika

Hoppas det går bra att jobba!



Kram!

2009-02-05 @ 10:30:04
URL: http://sweetsweede.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas det gått bra att jobba idag. Krya på dig!

2009-02-05 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback