25/2-09

Idag har jag varit hos min coach, vi var ute och promenerade och pratade. Alltid lika trevligt att träffa henne. Känns inte som om jag skulle kunna klara mig utan hennes stöd nu.
Ont i höfter, kroppen och huvudet har jag också idag. Inte mycket som är bra just nu.
Nog om det, det finns dom som har det värre.

Nu är jag ensam hemma och skall bara ta det lungt, Michan är hos en kompis och Charlie är hos farmor och farfar.

Skall sätta mig och se om jag orkar redigera lite bilder, det är ju så roligt med photoshop.

Ha en fortsatt bra dag.

Kram


Kommentarer
Postat av: coach marie

tack själv för idag. tänk på att du inte är ensamn om det här! stor kram

2009-02-25 @ 18:01:25
Postat av: Helena L

Hej vännen :) Ja här uppe har det då varit sol och härligt idag. Så en promenad hade nog jag oxå behövt men.. ja du vet hur det kan vara ibland :-/



Hoppas du får vila upp dig och fixa lite bilder i PS :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback