Stavgång

Just hemkommen från en 50 minuters promenad med mina stavar. Underbart väder ute. Tyvärr så blåser det massa vilket resulterar i att jag just nu har väldigt ont i nacken. Men det får det väl vara värt.
Går så otroligt mycket bättre att promenera nu och jag tycker det är skönt och inte bara en plåga.
Lite bra musik i öronen så går det ännu bättre.
Idag skall jag iväg på bildbedömning med några från fotoklubben, vi har fått ett litet uppdrag att bedömma en annan fotoklubbs bilder dom har till en tävling. Kännde att det kan vara kul och givande.

P.s Ni är väldigt dåliga på att kommentera här inne. Hade varit roligt att veta vilka som varit här och som jag kunde kika tillbaka till. D.s


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag kollar jämt....

Postat av: L I F E S T Y L E P I C T U R E S

Hej på dig. Jag tittar in ibland och kollar läget ;-)



//Mattias

2008-10-19 @ 17:56:07
URL: http://lifestylepictures.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina alster du gör=) Och knäpper härliga foton!

2008-10-19 @ 20:56:34
Postat av: Maria

Jag är här vinkar och erkänner, säger inte alltid "hej" men skall bättra mig :-).



Kram Maria

2008-10-19 @ 22:22:59
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback