Upprörd

Jag satt och tittade en stund på uppdrag granskning i dag och det gjorde mig väldigt upprörd. Det handlade om hur man gör när man lägger ner kistan i jorden och fyller upp med jord.
Hur kan man få bete sig på detta viset?? Att dom slår sönder kistorna med grävskopan innan dom fyller igen. Jag förstår inte hur det får gå till på detta sättet. Man skall väl för gudskull få en värdig jordfästning också, inte bli sönderslagen och utslängd från kistan så fort man kommit i jorden. Fy vad jag blev ledsen när jag hörde detta. Jag har nu bestämt mig för att inte bli begravd på detta sätt utan jag kommer att vilja bli kremerad. Talade om detta för min man också så han vet.

Såg ni programet? ?Vad tycker ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback