Fryser

Sitter här i mitt yttertält och fryser. Jag har bränt mig lite idag och det är det som gör att jag fryser. Idag har varit en underbar dag. Vi åkte in till stan för att handla badkläder till barnen, jag köpte mig en klänning och leggings.
När vi kom tillbaka så tog vi det lite lungt och sedan blev det en promenad med barnen till glasskiosken. Väl hemma på campingen igen så gick vi ner till havet och barnen badade. Dom tyckte inte alls att det var kallt. Jag hörde att det var 19 grader i vattnet.
Till middag åt vi tacos och efteråt tog vi en fika med grannen.
Nu sitter jag här och är skit trött, funderar på att hoppa i säng snart.
I morgon är det hemfärd som gäller tyvärr.
Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback