En ny dag

Så var det lördag igen. Sitter här i min ensamhet i förtältet och dricker kaffe. Vaknade 7:30 och kunde inte sova. Tycker det är rätt mysigt att kunna sitta här själv en stund.
Igår var det en bra dag. Jag var ute och promenerade med grannen, mina svärföräldrar och gubbens syster med dotter kom. Även mina föräldrar kom hit med sin husbil. Vi grillade och åt gott.
Idag är en ny dag. Kommer försöka att gå ut och ta en promenad i kombination med lite fotande.
Ha en bra dag mina vänner.
Kram

                           image622

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ska till VV och väga mig, sen till Pappersbiten på nyinvigning i hennes butik, sen promenera och bara njuta av lördagen och ledigheten.
Ska också försöka mig på några kort.....vips så är lördagen också förbi!

Postat av: Lollo

Hejsan! Vi har det oxå gott på landet.. dricker kaffe o grillar o pussar på Lucas hela dagen.
Vi ses på måndag
Kramar från Lollo

2008-05-03 @ 11:29:09
URL: http://www.lollo54.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback