Blåsigt

Nu är vi i husvagnen, vi kom ner i går. Mina föräldrar är med med sin husbil. Det blåser väldigt mycket och är rätt molnigt. Rätt så ok väder ändå.
Vi skall strax ta en promenad upp till skoaffären för mamma skall kolla på skor. Jag skall se om dom har några bra gummiskor som jag kan ha när jag promenerar. Lite foton hade jag tänk att försöka ta idag också.
Grillat blir det till middagen, jag vill ha grillad kyckling idag känner jag. Mums. Lite minikalas för mamma som fyller år i morgon skall vi ha för barnens skull. Ha en bra dag.

                                 

Kommentarer
Postat av: marie

mysigt att vara i husvagnen!

Hoppas att ni får en trevlig helg!

kram kram från marie

Postat av: Junitjej

Här kan du rösta på min blogg (om du vill):

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2620541

Min blogg hittar du på plats nummer 44.

Ha en trevlig söndag!

2008-05-18 @ 09:28:40
URL: http://junitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback