En lyckad träff

I lördags hade vi gråboträffen och den var lika lyckad som vanligt. Inserationen flödade för dom flesta.
Så roligt att se alla så konsentrerade.
Här kommer lite bilder

image515
Lollo och Anita först på plats.

image516
Carola är mycket koncentrerad

image517
Tjejerna i full action

image518
Jenny och Emma har skoj

image519
Berit och Anette är koncentrerade


image520
Vilka papper skall jag välja??????

image521
Fika är gott tycker Lotta, Marina och Nina

image522
En glad Anita

image523
Madde mumsar på en macka och Anita ser koncentrerad ut.

image524
Wenke är en av arrangörerna

image525
shoppa är kul

Det var allt för denna gång. Mera kommer.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Ser roligt ut det ni gör.Funderar på att fixa till ett album till mig på fotografier på mig när jag var liten.Men det blir lixom aldrig av.

Ha det bra /Anna-Carin

Postat av: Maria

Åh,vad roligt att ni ordnar träffar i Gråbo där jag bor. Men åh, vad ledsen jag blir att jag inte sett detta tidigare... Skulle gääärna ha varit med!
/Maria

2008-03-25 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback