Fredaaaag

Jag är inte jätte bra på att blogga för tillfället. det beror på att jag mår inte riktigt bra just nu. Värken är över jävlig och detta i sin tur gör att jag blir skit trött.
Idag är det fredag och sista dagen på jobbet för denna veckan. Det blir ingen husvagn i helgen, jag har faktiskt ingen lust att åka. Det beror förmodligen på att jag inte mår riktigt bra, har aldrig haft den känslan innan att jag inte vill åka dit.
Igår köpte vi en till bil. Det blev en peugot 206 från 2000. Vi hade sådan tur så att vi hittade annonsen på blocket och det visade sig att hon som sålde bilen bodde på gatan ovanför oss. Sån tur man kan ha. Robert lyckdes pruta ner den 5000 kr också.
Så nu har jag en aldeles egen bil. Skall ta lite bilder och lägga ut sedan.
Nu skall jag ta på mig och fara till jobbet i min nya bil :)
Ha en bra dag.
Kram

       

Kommentarer
Postat av: Joel & Mamma Jenny!!

Inte kul att höra att du inte mår bra, vi får hoppas att det vänder snart!

Du får kämpa på!

Tusen + Hundra kramar Joel & Jenny

2008-06-13 @ 08:44:07
Postat av: Joel & Mamma Jenny igen!

Grattis till din egna bil!

Det är ju hur skönt som helst!

Brumma försiktigt!

1000 + 100 Kramar

2008-06-13 @ 08:46:01
Postat av: Tina

Vi har också 2 bilar, skönt att slippa vara beroende av maken hela tiden!

Postat av: Ekström

Grattis till den nya bilen!

Då har vi samma bil nu då ;) hehe

ska vi ut på ett race eller? =P

2008-06-13 @ 16:21:08
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: marie

hej igen!

kul att se att du bloggar så mycket, jag har haft fullt upp men skall försöka att bli bättre på att blogga igen.

Kul med en ny bil! Bilder vill jag såklart se, kul!



ha en skön helg, hoppas att du mår bättre!

Kram

2008-06-13 @ 19:32:26
URL: http://marie2u.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad kul med en egen bil! GRATTIS!

Hoppas verken snart går över!

2008-06-13 @ 23:17:37
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback