På väg tillbaka

Onsdag morgon är det idag, sista dagen som jag är helt sjukskriven, imorgon börjar jag jobba halvtid. Skall bli så skönt att få träffa sina underbara jobbarkompisar igen.
Börjar känna mig bättre, huvudvärken har släppt men värken i kroppen består.
I går var jag och träffade min hälsocoach och det var jätte trevligt. Jag har inte träffat henne på nästan en månad. Nu fick jag ny insperation till att fortsätta mitt nya liv. Kommer att ta tag i detta så snart som möjligt. Trotts att jag har mått så dåligt nu det sista så har jag  lyckats med att gå ner i vikt och det har jag aldrig lyckats med innan. Jag brukar bara äta när jag mår dåligt och det brukar resultera i viktuppgång. Känner mig så stolt.
Hoppas även att snart få tillbaka lusten att pyssla och fotografera.
Ha en bra dag mina vänner och glöm inte att lämna en liten kommentar efter er.


Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att du mår piggare. Nu är det inte många dagar kvar till din semester =) Solen och värmen har iallafall kommit till Skånelandet, hoppas att den är hos dig också och värmer upp alla dina ömmande muskler.

Snart ses vi dessutom! kram

Postat av: coachmarie

Du har gjort ett enormt stort framsteg när du inte tagit till maten som tröst nu när du mått dåligt! riktigt bra jobbbat! Nu kör vi vidare så det ryker! Inget kan stoppa oss eller hur? Kram på dig.

2008-07-02 @ 21:24:14
Postat av: Ulla

Åh, vad skönt att höra att du mår bättre.

2008-07-02 @ 21:51:38
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback