Utmärkelse

                                          image300

Denna utmärkelse fick jag av väldens bästa
Marie, tack snälla du. Många kramar till dig.

Förutom äran får man också ett uppdrag/apart from the honor receiving the award you also get an assignment:

"Give this award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."


Marie : Är en underbar scrappare och vän. Jag är så glad att jag lärt känna henne, hon ger så mycket.

Ulrika : En vän jag träffat via scrapbookingen. En msn vän som är så rolig att prata med.

Marie : Besöker hennes blogg varje dag och det känns faktiskt som om vi har blivit vänner.

Junitjej : En blogg som jag besöker varje dag, kan man inte missa.

Lollo : Charlies underbara dagmamma. Vad skulle vi ta oss till utan henne.

Jenny : En fantastisk scrappare och en kanon go tjej.

Maria : Är en toppen tjej som inspererar mig vad gäller att scrappa, jätte duktig och super trevlig.

Bettan : Vi har träffats på scrapträffar, mycket trevlig och go. Kul att kika in i bloggen

Martina : Tjötglad tjej. Synd att hon bor så långt från mig.

Helena: En blogg jag ofta tittar in i. Helena skriver alltid kommentarer som värmer. Känns så naturlig.

Det var mina 10, finns massa mer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att jag står nämnd här!!! Vad glad jag blir!
Svar till Eva-Lena: Fotoklubben är alldeles nystartad, så än har vi inte satt igång på riktigt. Det kommer bland annat anordnas fotoutflykter, photoshopsstunder, fototävlingar m.m.

Postat av: G R Å S K A L A

Du är så välkommen att deltaga i Lerums Fotoklubb!

Mvh. LFK

2008-01-17 @ 00:18:09
URL: http://graskala.blogg.se
Postat av: Bettan

Tack snälla du! så glad jag blev. Många kramar till dig. KRAM

2008-01-17 @ 08:53:46
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Tack snälla söta vad glad jag blir.

Ha en bra dag!
Kramar
Jenny

2008-01-17 @ 10:35:31
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Helena

Tack för utmärkelsen vännen....dina ord värmer.
Kram!

2008-01-17 @ 20:11:59
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Lollo

Tack, nu fick jag nåt att leva upptill

2008-01-17 @ 21:22:07
Postat av: Ulrika

Tusen tack för utmärkelsen! Den ska jag föra vidare i min blogg men nu ska jag sova! :)

2008-01-19 @ 22:42:15
URL: http://sweetsweede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback