Pyssel frågor??

1. Gör du kort eller scrappar?

2. Favorit färg som du gärna använder?

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?

4. Vilket är ditt bästa köp?

5. Finns det något du ångrar att du köpt?

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?

8. Favorit pysselblogg  du brukar besöka?

9. Vad/vem inspireras du av?

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?

Hoppas ni har lust att svara på dessa frågor.

     

     


Kommentarer
Postat av: Ejris

1. Gör du kort eller scrappar?
Både och
2. Favorit färg som du gärna använder?
blått o brunt

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
brads o fluid chalk
4. Vilket är ditt bästa köp?
skärmaskinen (Cutterpade)
5. Finns det något du ångrar att du köpt?
konstigt blommiga papper i början=) de blir till ev kort nu för tiden
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
mina barn men även smådjur o blommor. Har inte så mycket stämplar gör ev kort med foton

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?gubben köper hem scrapbokingmm nån gång ibland tycker det är ungeför samma i alla tidningar även om det är kul o bläddra i dem

8. Favorit pysselblogg
du brukar besöka?
många=) Marijaj, badanka,Lilo,Moma men som sagt de är flera ajg kollar in dagligen
9. Vad/vem inspireras du av?
fotot i första hand ser ofta en lo i skallen när fotot tas

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?

fylla på föråden med bazzil, dekorationer o en cirkelskärare=) men detta får ajg snart har just fått 1000 kr till scrappingsaker=)

Postat av: Hönan

Pyssel frågor??
1. Gör du kort eller scrappar?
Båda

2. Favorit färg som du gärna använder?
Rosa, vit, brun och blått

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Band, brads, blommor, chipboard

4. Vilket är ditt bästa köp?
Cuttlebugen med alla alfabet

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Små stansar på Clas Ohlson

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Scrappar allt i mit liv som känns viktigt
Stämplar hellst hÄnglar

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
CK, Memory Makers, Scrapbooking MM

8. Favorit pysselblogg
du brukar besöka?
Oj kan inte välja en. Har en hel hög 20-30 st som jag regelbundet kollar av.

9. Vad/vem inspireras du av?
Andra bloggar. Gillar Heidi Swap, Webmoster, Badanka. Sedan läser jag många tidningar och inspireras, och så gillar jag sidor med skisser.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Rolioga dekorationer. Älskar metallpluttar och annat skojsigt:-)

Kram Anna-Lena

2008-02-29 @ 13:00:38
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Puman78

1. Gör du kort eller scrappar?
Mest scrap, men ett födelsedagskort eller så blir det ibland
2. Favorit färg som du gärna använder?
Har ingen speciell, men de bli mycket rosa
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Rub-ons
4. Vilket är ditt bästa köp?
Skärmaskinen
5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Det är några bokstavsstämplar
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Tycker om filuren
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Scrapbooking mm
8. Favorit pysselblogg
du brukar besöka?
Har många favoriter
9. Vad/vem inspireras du av?
Jag plockar lite här och där.
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
En cuttlebug

2008-02-29 @ 14:38:44
URL: http://hmyran.blogspot.com
Postat av: Happy Flower

1. Jag gör mest kort, men scrappar också
2. Rosa ( pastellfärger )
3. Brads och prima blommor+ knappar till scrapbooking
4. Bästa köp? Fick en cuttlebug av min sambo.
5. Nej, ångrar inte.. tror att jag har nytta av materialet lite senare i livet.
6. Jag gillar Magnolia stämplarna.
7. Köper olika pysseltidning på Pressbyrån.
8. Favoritpysselblogg. Jag kommer ofta till dig och bli inpirerad. Annars så går jag in på landstoken.se
hon gör så fina kort.
9. Jag insprieras av tidningar och när jag ser dem vackra arken.
10. Jag skulle köpa mer dies till min cuttlebug.

2008-02-29 @ 18:48:41
URL: http://happyflower.blogg.se
Postat av: Gunvor

1. Gör du kort eller scrappar?
Jag stämplar! Det blir en hel del kort men det blir också annat eftersom jag "altrar" saker och håller på med s k mixed media. Man kan stämpla på nästan allt!
Scrappar gör jag däremot int.

2. Favorit färg som du gärna använder?
Jordfärgerna! D v s murriga nyanser av brunt, grönt, rött och gult. Och på senare tid även en hel del blått (fast gärna i kombination med någon jordfärg)

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Brads!

4. Vilket är ditt bästa köp?
Min första stämpel ;)

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Mönstersaxar! Jag har givit bort alla utom en.

6. Vad för motiv
stämplar du helst?
Collage och "vintage".

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Jag köper alla nummer av Craft Stamper.

8. Favorit pysselblogg
du brukar besöka?
Och det är många - ingen nämnd och ingen glömd.

9. Vad inspireras du av?
Allt och ingenting! Ett citat, en bit av en sångtext, en vacker bild i en tidning, eller någon annans vackra alster.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Stämplar, stämplar och ännu mera stämplar! Jag har nästan inga alls - nähäää då!

2008-03-01 @ 19:09:38
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Sara

1. Gör du kort eller scrappar? Jag gör bara kort än så länge, kändes enklast att börja så.

2. Favorit färg som du gärna använder? Blått, jag älskar blått.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Band av olika slag.

4. Vilket är ditt bästa köp? Allt som jag har hemma just nu, jag är ju ganska ny så jag har bara grundsaker än så länge.

5. Finns det något du ångrar att du köpt? Ja, penlimmet känns helt onödigt, eftersom jag inte tycker det funkar.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Jag har inte så många stämplar ännu, så just nu är det mest bokstäver eller "söta monster".

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Har inte köpt någon pysseltidning än.

8. Favorit pysselblogg
du brukar besöka? Har flera stycken, Kort i fokus, Veckans skiss, Scrapaddicted,
Linas Hobby och bröllopsblogg,
Kreativa rummet, Swe Scrapbook, Annas pyssel, Annas Scrapbooking och till sist Scraputmaningen.

9. Vad/vem inspireras du av? De flesta för tillfället!

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
Jag skulle fortsätta fylla på mitt förråd, distresser, promarkers, stämplar, skalpell och skärmatta, mallar, papper, stickers, m.m

2008-03-01 @ 20:23:46
URL: http://issm87.blogspot.com
Postat av: maxell

1. Scrappar mest, men det händer att det blir något kort ibland.

2. Svart. Annars alla. Gärna knalliga.

3. Hrmm... svårt. Jag kan inte sätta fingret på någon som jag skulle gilla mer likväl som någon som jag skulle gilla mindre. Det ska helt enkelt vara många och av olika slag.

4. Pennor,färger och återigen färger åsså alla bokstävsstämplar.

5. Det finns det säkert, men det har jag förträngt. :)

6. Det som för stunden faller mig in. Så det kan vara i princip vad som helst.

7. Nej, men jag skulle gärna läsa både Making Memories och Scrapbooks etc. på regelbunden basis.

8. Hmmm... det är nog alla de olika som har utmaningar av någe slag. Just för att jag gillar att kika på flera olika alster/tolkningar av samma utmaning.

9. Allt och inget!

10. Så kallade "non-commercial items" i mängder.

2008-03-03 @ 19:21:48
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback