Hej på er!

                                     image378
God kväll på er.Nu har jag inte skrivit på ett dygn. Abstinens.
I går var jag på fotoklubben och det var jätte trevligt. Träffade
junitjej där. Det var roligt att få träffa en blogg vän live. Kommer garanterat bli flera gånger. Jag kommer att fortsätta att gå på fotoklubben, skall bli så roligt att få lära sig att ta fina kort. Mycket trevliga människor som gärna hjälper till.
I dag har jag jobbat igen, känner mig bättre tack vare tabletterna. All värk försvann och jag blev så trött. Tur att jag har haft fullt upp på jobbet i dag så jag inte har haft möjlighet att somna.

Nu sitter jag och kollar på tv och slappar.
Ha en bra kväll.


Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Bra att du hade det bra på fotoklubben!Kul att träffa junitjej, det är min arbetskollega!
Ha en riktigt bra kväll!
Kram

Postat av: zizzi

Skönt att du fick något som hjälpte mot smärtan. Spännande med fotoklubb!

2008-02-07 @ 21:42:33
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback