Ont ont ont...........................

Fy attans vad jag har ont i höften idag. Undra om det är det kalla vädret som gör det eller så kommer det från ryggen.  Skall till läkaren i morgon och då får hon kolla.
Igår kväll blev det inget bloggande, jag somnade strax efter 20 i soffan och gick och la mig i sängen kl 21. Längesedan jag var så trött att jag somnade i soffan så tidigt.
Idag skall jag jobba som vanligt. I eftermiddag är det lussefirande i lokalen med Charlie och dagmammorna, skall bli mysigt.
I kväll skall vi hem till chefen och käka lite gott. Det är som ett litet tack och adjö från henne då hon inte kommer att ha oss som personal efter nyår. Lite sorgligt faktiskt. Hon har varit en jätte bra chef.

Korten från liseberg blev katastrof dåliga. Så det vara bara att slänga i papperskorgen. Sparade några som jag kan ha här i bloggen.

Ha en bra dag.

Kram

  

Kommentarer
Postat av: Annika

Tänk om en annan kunde vara lika duktig på att komma i säng... varje dag säger jag till mig själv att idag ska jag lägga mig i tid... men klockan hinner ändå som regel närmare sig 02 innan jag hittar sängen :-(



Kramis

Postat av: Annika

Det är med en stor Ära som jag tilldelar dig Nobelpriset 2008 inom ämnet Mammakunskap!



Du är unik!



På bloggen kan Du läsa mer om det ärofyllda priset!



Kramis

2008-12-09 @ 14:21:08
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hoppas din höft blir bättre :) fin blgog !

2008-12-09 @ 20:46:07
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback