Kan inte sova.....

Inatt har jag inte sovit speciellt bra. Jag har vaknat jätte ofta och tittat på klockan. Konstigt att man inte kan sova när man är trött, fattar inte detta.
Jag har grymt ont i mina höfter och det är förmodligen en av anledningarna till att jag inte kan sova.
Sitter här nu vid datan och dricker lite kaffe i min ensamhet. Gubben sover och barnen är inte hemma. Tänk är barnledig och kan inte sova.

Vad händer idag?

Jag och min mamma skall hem till
Lollo och scrappa, skall bli trevligt. Känner att jag behöver det. Väldigt längesedan jag pysslade, så då får man passa på när man är ledig :)

Vad skall ni hitta på idag?

Ha en bra dag.
Kram

  

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas man kan få se bilder på dina alster sedan.

Postat av: joel

Jag har blivit passad idag.

Mamma, pappa & Farmor har varit och städat våran gamla lägenhet.

I mon skall jag bli passad utav min faster!

Hoppas att ni har haft en trevlig Kul Jul!

Det har jag haft.

Kramar i massor

2008-12-28 @ 22:57:41
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

tråkigt att jobba :P

2008-12-29 @ 19:45:41
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback