Latte & jag

image95

Vad jag älskar att kunna gå upp på morgonen och göra en latte, jag älskar latte. Det blir ju på helgerna som jag gör latte när jag går upp, på vardagarna har jag inte orken och tiden.
Idag vaknade Charlie kl 7:15 och ville att vi skulle gå upp, känner mig inte jätte pigg.

Sitter nu här med min latte och kollar runt i cyberspace.
Vad händer i dag?
Idag skall jag och min mamma gå på
mässan. Få se om det blir något shoppat, förmodligen blir det en del om jag känner mig själv rätt.

Ha en bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Latte är inget för mig! Usch! För mig blir det oftast ett glas juice med filen på morgonen. Har jag mycket tid och lugn och ro så kan det bli en kopp te! Det är mumma det!
Kram
Ulrika

Postat av: Ulrika

Jag glömde... Visa gärna upp dina inköp från mässan här sedan! Kram igen!

2007-09-16 @ 11:46:45
URL: http://sweetsweede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback