Snart fredag

Imorgon är det freda igen och det är skönt. Barnen skall sova hos farmor och farfar för både Robert och jag skall i väg tidigt på lördag. På lördag är det scrap & stämpelmässa i göteborg skall bli så kul.
Jag kommer tillbringa hela dagen på mässan och bara njuta. Shoppa lite och tjöta med folk. Skall bli så enormt kul.
Kommer en mycket god vän också som jag längtarspeciellt mycket efter att få umgås med, det går så långt mellan gångerna vi ses så det skall bli riktigt trevligt.
Vi skall gå ut och äta en bit mat på kvällen också. Vi tar en tur till Hard Rock café.

Nu skall jag hoppa i säng.

Ha det gott

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har också varit på mässan idag!!
Man blir alldeles tokig av att se
alla fina papper och dekorationer.

Postat av: Ulrika

Hoppas du haft en skojig dag på mässan! Blev det några inköp eller har du bara "jobbat"? Hoppas ni hade trevligt på Hard Rock!

Kram
Ulrika

2007-03-31 @ 21:44:40
URL: http://sweetsweede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback