Nationaldagen

Nationaldagen

Idag är det den svenska nationaldagen. Känns lite konstigt att vara ledig mitt i veckan, men rätt skönt.
Vi skall inte göra så mycket idag, jag och barnen är ensamma hemma så det blir en slappedag.

Nu var det längesedan jag skrev något i bloggen, det har varit fullt upp. På helgerna är vi ju inte hemma då är vi i husvagnen. Underbart, jag har hittat mitt lilla paradis. Jag mår bra när jag är där.

Skall försöka míg på lite pyssel underdagen också, håller på med ett projekt som det är lite brottom med.

Hoppas att ni alla mår bra.

Skriv gärna en komentar och tala om vad ni har gjort på nationaldagen.

Ha en underbar dag i sommarvärmen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Ha en härlig dag Eva-Lena! Själv tillbringar jag den med att städa. Jag påbörjade projekt städa och rensa huset i förra veckan och varje ledig stund har jag plockat, rensat, kastat och skurat. Svetten lackar så det blir nog ett dopp i sjön när jag är klar.
Kanske blir det en stund vid stämpelbordet i kväll när fotbollen börjar.
Kram, Gunvor

Postat av: Ulrika

Jag har varit ute och och gått 5km med en kompis och våra småttingar + hundar. Jag har också varit hos svärmor Jeanette i Ljungaverk och nu är vi hemma. Johan slutar jobba 17.15 så då ska vi ut och gå en svägn och sedan handla och hem och laga mat. Idag ska vi äta soppan som jag fick recept på från dig!
Kram min vän!!

2007-06-06 @ 15:42:47
URL: http://sweetsweede.blogg.se
Postat av: Mia

Hej! Ville bara lämna ett litet spår efter mig :-)
Det är första gången jag kikar in, hittade hit via Junitjej.
Ha en bra dag!

2007-06-07 @ 14:03:50
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Zara

Hoppas at ni hade en fin nationaldag. Vi var hemma och hade det bra i solen!
Kram

2007-06-09 @ 07:43:43
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback