Dagen efter

image85

Då var det bakis dagen i dag. Vilket underbart roligt bröllop vi var på i går. Dom hade abonnerat älvsnabben i göteborg och den tog oss runt drygt en timma i älven. Dom gifte sig uppe på däck. Så mysigt, solen strålade och champagnen flödade.
Fi blev avsläppta på ett ställe som heter Bryggan under bron och där bjöds det på en underbar middag, massa tal och en himla massa dans. Jag har inte haft så kul på länge.

Detta kortet gav  vi till brudparet, detta kort är gjort av
Marie.  Hon gör så fantstiska kort.

Nu skall jag sätta mig med en god bok.

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej vännen!
Låter som ett fint bröllop! Det vi var på var också fint fast inte alls i samma klass som det ni var på!
Idag har det varit fullt upp här hemma. Jag har fixat och donat och har massa kvar att göra imorgon. Jag har precis skickat in en ansökan till ett nytt jobb. Vi får se hur det går! Håll tummarna att jag i alla fall får komma på intervju.
Har du fortfarande semester? Jag är mammaledig en vecka till men sedan börjar jag jobba, blä!!
Kram på dig min vän!
//Ulrika

Postat av: Malin.d

Å vilket underbart kort, super romantiskt å välgjort!
Gillar massor:)

2007-08-04 @ 11:06:38
URL: http://slosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback