Bröllop

Idag skall vi gå på bröllop, det skall bli så kul. Det var många år sedan jag var på bröllop.
Var igår på allum och fick presenten inslagen i en butik som är speciallister på paketinslagning. Köpte även en handväska och lite smink.
Nu har jag en vecka kvar på semestern och det känns fruktansvärt tråkigt. Skulle värkligen ha behövt att ha lite sol och värme sista veckan. Så man piggnar till lite. Regnet gör ju en bara depprimerad.

Nu skall jag göra lite kaffe.

Ha en bra dag.

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Hoppas du får det trevligt på bröllopet! Här är också grått och trist och regn i luiften idag men jag tycker att det är sköööönt att vara ledig. Och så kan man pyssla och fixa inomhus och få en himla massa gjort som man aldrig hinner annars. Men jag håller tummarna för att du får lite solsken och värme din sista lediga vecka.
Kram, Gunvor

Postat av: Frida

oh, vad kul med bröllop-

2007-07-28 @ 10:34:14
URL: http://frokenmoberg.blogg.se
Postat av: Bettan

Ha det så trevligt!
Hoppas verkligen att du får en solig och härlig sista vecka på din semester.
KRAM

2007-07-28 @ 15:12:50
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback