Singstar

Singstar


God fortsättning på er!
Då var denna nyårsafton gjord. Mycket lyckad nyårsafton, länge sedan jag hade så roligt.
Maten var kanon och drycken lika så. Länge sedan jag drack så mycket så idag är jag lite tung i huvudet.

Efter kl 00:00 när vi kom in igen så satte vi på singstar. Vi tävlade i lag en tjej och en kille.
Vi hade skit kul och det var ett väldigt roligt spel.  Så nu måste jag köpa fler. Vi höll på till 04:00 så idag är man väldigt trött.

Hoppas ni hade en bra nyår.

Ha det gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som en kanon kväll!!
Har man haft riktigt kul så är det värt "betongkepsen" dagen efter!

Postat av: Junitjej

Vad kul det låter med singstar! Förstår att du var trött på nyårsdagen, men det var det väl värt?

2007-01-02 @ 16:51:35
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback