Hejhopp

Hejhopp

Nu har jag gjort 2 dagar på mitt ny jobb. Oj vad jag har varit trött på kvällarna orkar knappt gå in på datan.
Har inte gjort så mycket på jobbet än förutom att hälsa på massa människor och gått igenom lite om verksamheten.
Igår eftermiddag började jag min första utbildning, skall dit i eftermiddag också.

Nu skall jag göra mig ordning för en ny arbetsfag.

Ha en bra dag.

Kram
Eva

p.s Jag har varit dålig på att besöka era bloggar och kommenter i ett par dagar. Jag kommer strax tillbaka d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej känner igen dig från FL, halka in här när jag skulle söka på scrapboking i floda. Fiinns det inte en butik där?
MVH Sara

2007-01-17 @ 20:10:02
Postat av: Åsa

Morning!

Tittar in och önskar dig en bra dag!
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback