Ny vecka

image157

Då var vi inne i decembermånad och julen kommer med stormsteg. Denna julen är första julen på många år som jag ser fram emot. Tycker att hela december känns mysig på något sätt.

Denna veckan är lika fullbokad som vanligt. Imorgon skall jag till frissan, skall bli så skönt. Känner mig som ett troll.
På torsdag skall vi gå ut med jobbet på julbord, vi skall gå på burgårdensgymnasium. Skall bli jätte trevligt. På lördag skall vi hem till ett par i föräldragruppen på middag, det skall bli kul att då träffa alla i samlad trupp. Så ser min vecka ut.
Vad skall ni hitta på?

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, halva veckan har redan gått men på fredag skall jag på julfest med jobbet. Skall till Hilton i Malmö och äta, dansa och ha roligt. På lördag har jag ambition att åka och handla julklappar med minstingen medan storebror är på kalas men vi får se.Söndag blir lugn och skön!

Har en trevlig vecka med ditt program, verkar bli rolig.

Kram Maria

Postat av: Lollo

Vilken fin bild!
Min vecka är tröttsam!

2007-12-06 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback