Batman

Batman

Idag har jag scrappat denna sidan på Charlie när han är utklädd till Batman. Dom hade maskerad med dagmammorna på halloween och då fick han denna dräkt. Han hade den en gång och sedan var den för liten. Som tur var har man en liten Alfred att ge urvuxna saker till.
Denna sidan blev jag riktigt nöjd med, brukar inte bli så nöjd. Känner mig faktiskt riktigt glad att jag har gjort denna sidan.
Har precis laggt in massa kort i datan också, tänkte beställa lite kopior. Skall prova med extrafilm denna gången.

Ni som är inne och läser i bloggen, ni kan väl skriva en liten komentar så jag vet vem du är. Har du en egen blogg kommer jag gärna på besök dit. Lovar att skriva :)

Ha det så bra.

Kram Eva

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag läser men det vet du ju redan! :)

Postat av: Lollo

hejsan Extrafilm är jättebra att ha att göra med, har beställt mycket därifrån i många år, aldrig omöjliga att hjälpa. Lo:n var super men så är det oxå en Prins, min prins

2007-04-13 @ 21:45:08
Postat av: Gunvor

Läcker LO Eva-Lena! De där glittriga bokstäverna blev ju perfekta mot det svarta och oranga!

Kram, Gunvor

2007-04-14 @ 06:42:31
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Ulrika

Jag glömde säga... Jag provade Extrafilm för ett tag sedan när jag skulle framkalla och jag är inte nöjd, färgerna var jättedåliga. Jag hade ett erbjudande på 50 gratis bilder så de kostade mig bara portot. Jag framkallade samma bilder hos Fuji och det var en väldig skillnad!

Kram!

2007-04-14 @ 09:32:26
URL: http://sweetsweede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback