Nu är det över

Nu har mässan varit och jag är helt slut. Det har varit väldigt intensivt men super roligt. Hoppas på att kunna göra om det. tur att jag hade min underbara vän Wenke med som hjälpte mig, annars hade det inte gått.
Massa folk kom det till mässan, så kul. Det blev en succé. När portarna öppnade 11 på lördagen vällde det in folk. Så spännande.

I lördags hade jag en nattgäst. Världens bästa Marie var hos mig. Kul att träffas igen. Och nu fick vi hela helgen även om det inte blev så mycket tid på mässan för att umgås.


Igår var jag på VV och vägde mig. -1,6 kg och jag är jätte nöjd. Så nu är det bara att fortsätta kämpa. Jag skall försöka ta tag i motionen också :)

Ha det gott!

Kram Eva-Lena


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Evalena!
Lollo tipsade om din blogg,
kollade lite på dina scrapsidor.
Vilka fina barn du har!
Kram Annelie

2006-09-05 @ 15:06:42
Postat av: Lollo

Jätte,jättekul att det blev så bra för dig när du nu hade oroat dig för mässan.Det finns kamrater man skall var rädd om, det är väl tur. Kram Lollo

2006-09-05 @ 16:34:48
Postat av: Therese

Det var kul att träffas på mässan även om vi inte hann prata:)
Önskar dig en skön och lugn vecka.
Kramar

Postat av: Zara

Det var kul att ses och WOW vad du är duktig med vikten! Kram

2006-09-06 @ 12:24:23
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Gunvor

Jättekul att ses Eva-Lena! Lycka till i fortsättningen också med VV!

Kram, Gunvor

2006-09-07 @ 13:04:53
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback