Twinkel

Twinkel

Har ni sett dessa underbara chipboard? Jag ser jul Lo:s framför mig med dessa glittriga bokstäver.

Undra när man skall få gjort det? Ja tid är det inte gott om :)

Nu sitter jag här och väntar på att få gå hem, 30 minuter kvar (långa minuter)
Idag skall jag till VV, går så där faktiskt. Motivationen har gått och laggt sig igen. Har gått ner 5 kg, det är ju bättre än att gå upp. Tänk om jag hade gått upp dom i stället för att gå ner.

Ja ja, jag får ta en dag i taget.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Alla har vi upp-dagar och ner-dagar, du skall se att motivationen snart kommer igen. Var glad så länge du inte går upp i alla fall.

Härliga twinkles.

*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback