Nu är det sommar nu är det sol :)

I helgen var jag på Scraprooms maraton och det var kanon kul. Väntar redan till nästa gång. Fick hjort nästan 4st Lo:s, blev inte riktigt klar med den sista. Skall försöka hinna med att ta lite bilder på dom i kväll.
På lördags kvällen var vi ute på en fonduresturang, det var gott. Tyvätt var servicen inte så bra.
Idag är det onsdag, oj vad veckorna springer fram, längtar faktiskt efter semestern nu :)
Skönt att vi äntligen fått lite värme, det behövdes. Hoppas det håller i sig..
Jobbigt att jobba är det när det är så varmt, för på jobbet har vi nästan 40 grader inne.
Någon som vet om det finns en övre gräns för hur varmt det får vara inne när man jobbar? :)
Man får ju inte lov att jobba om det är för kallt.

Ha en fortsatt skön vecka.

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Ni verkar ha haft det härligt och fått mycket inspiration förra helgen, och jag kan bara sitta här och känna mig sååååå avundsjuk :(

Beträffande arbetstemperaturer - både uppåt och nedåt - så finns det ingen lagstiftning på området. Däremot har arbetarskyddsstyrelsen utfärdat rekommendationer (AFS:ar). Jag tycker att ni ska tala med skyddsombudet på jobbet - värmen är inte bra vare sig för personalen eller datorerna (brukar kanske bita bäst på arbetsgivaren?) och ni behöver förmodligen se till att få en bättre klimatanläggning. Under tiden kan man ju skaffa fläktar.

Kram, Gunvor

Postat av: Zara

Vill ju se dina alster såklart!
Kram

2006-05-10 @ 09:16:48
URL: http://zaras.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback