Ibland kan man börja fundera

Jag har många gånger undrat vad det kommer säg att dom personerna som man tror är ens vänner, aldrig ringer, svarar på sms och mail. Är det brist på tid eller är det lathet? Eller är det helt enkelt så att dom inte anser att jag är deras vän.
Är det inte ömsesidig kontakt som gäller när man är vänner? Detta är bara en lite undran från min sida.
Hur har ni det med era vänner? Är det ömsesidig kontakt eller väldigt ensidig?

Ha det så bra :)

Kram Eva-Lena

www.scrapgodis.se


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker nog att de som jag räknar till mina vänner, vi har ömsesidig kontakt. Dessvärre så är det inte så många längre, inte nära vänner i alla fall. De har minskat med åren pga olika orsaker! Men det tillkommer väl fler så småningom hoppas jag! Tack vare den underbara hobby som vi delar så får man ju lära känna många underbara människor!

Kram
Ulrika

Postat av: Zara

Det är ett arbete att hålla kontakt med sina vänner. Dagarna är fullspäckade och flera kvälla likaså av jobb, barn, tvätt, matlagning och allt annat. Jag har ett gäng nära vänner som jag har kontakt med i stället för många som man inte hinner med... Men visst är det trist om man känner att det bara är åt ett håll!
Men jag säger som Ulrika, tänk så många vänner man fått genom scrappingen!
Kram

2006-05-31 @ 18:51:41
URL: http://zaras.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback