Ajajaj

Jag har så fruktansvärt ont i magen, känns som om den skall explodera. Har börjat med mina antiinflammations tabletter då jag fått tillbaka inflammationen i nacken och axeln. När jag äter dom så är magen helt kass. Men vad skall man göra, jag måste ju äta tabletterna. Hoppa bara att biverkningarna lägger sig på ett par dagar.

Imorgon är det onsdag och sista dagen på veckan. Oj vad skönt.
Igår var jag hemma hos min vän Malin och planerade våran scrap och stämpelträff, det skall bli så kul. det finns några platser kvar om ni vill anmäla er.

Ni glömmer väl inte att kika in i min shop:)


Ha det gott alle sammans.

Kram Eva-Lena

www.scrapgodis.se

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Usch va eländigt! Jag hoppas att du snart blir bättre så att du kan sluta med medicinen som du får ont i magen av!

Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback