sommar sommar sommar

Idag har Michaela haft avslutning, det var underbart väder. Efter gick vi hem och åt jordgubbstårta som Michaelas farmor hade gjort, det var nog den godaste jordgubbstårtan jag ätit.
Nu sitter jag och kollar lite fotboll ( Trinidad tobago-England) och dricker lite vin. Jag laddar upp för den stora matchen i kväll. HEJA SVERIGE!
Imorgon blir det till att laga mat inför scrap & stämpelträffen som går av stapelen på lördag. Skall bli så kul.
Imorgon kommer min underbart goa vän Marie hit från Lund för att delta i träffen och det skall bli så kul att träffa henne och umgås.

Ha det så gott alla goa och glada vänner!

Kram Eva-Lena

www.scrapgodis.se

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaaa!!! Sverige vann!!! :)
Önskar dig en underbar lördag!
*Kramis*

Postat av: Zara

Hoppas att allt går toppen idag!
Kram

2006-06-17 @ 18:13:04
URL: http://zaras.blogsome.com
Postat av: Ulrika

Hej! Vi har inget särskilt planerat för vistelsen i Göteborg. Det blir nog en sväng till Liseberg och middag på Hard Rock Café och massa shopping om jag får bestämma! :)

2006-06-17 @ 21:17:22
URL: http://sweetsweede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback