Shoppat

Ifredags var Robert och hämtade husvagnen, den är så fin. Längtar till premiär turen till Falkenberg på fredag.
Vi har varit ute i helgen och shoppat massa som vi skall ha i husvagnen. Täcken, köksgeråd och massa mer.
Idag är det måndag och jag jobbar. Här är det stendött. Vi är 2 som jobbar här jag och en kille på lagret. Ganska ensamt faktiskt. I kväll skall jag torka ur husvagnen och börja plocka in grejor i den. :)
Hoppas ni får en bra dag.

Kram Eva-Lena

P.s Ni missar väl inte att kika in i shoppen.
www.scrapgodis.se

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hoppas verkligen att ni får en skön semester i vagnen .Kramar från Lollo

2006-07-10 @ 16:42:00
Postat av: Zara

Vad kul att köpa fina saker till husvagnen!
Kram

Postat av: Gunvor

Hoppas att ni får en supermysig husvagnssemester!

Kram, Gunvor

2006-07-11 @ 18:48:55
URL: http://spaces.msn.com/gunvorsspace/
Postat av: Marie

Spännande med husvagnssemester.
Du får scrappa en LO om "bara" husvagnen. Jo, absolut!

*kram*

2006-07-12 @ 09:16:47
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback