Fredag

Äntligen fredag, jag är så trött skall bara slappa i helgen.  Sitter här på jobbet och kommer inte igång med vad jag skall göra.

Igår var jag hos min vän Malin och gjorde lite kort, lika trevligt som vanligt. Jätte kul att få testa hennes egena textstämplar också. Massa fina texter att välja på.
Var lite problematiskt att komma hem till hennen i snökaoset, skulle upp för en jätte backe och bilen bara kanade ner, hade lite broblem att få till det men det löste sig till det bästa.

Hoppas ni får en bra helg.

Kram på er :)




Kommentarer
Postat av: Mysmasken

Kul att du har skaffat blog :D
Kommer kika in med jämna mellanrum.

Postat av: Therese

Jättefina kort!!!
Önskar dig en underbar helg
*Kram*

2006-02-10 @ 19:58:20
URL: http://www.therese-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback