2:advent

2:advent


Har nu gått förbi.

Hekgen har varit bra. I lördags var jag och Robert på stan och köpte julklappar, det gjorde ala andra med. På kvällen var vi på Hard Rock och käkade *mums*.

Igår på andra advent var vi på liseberg, vi hade väldigt tur med vädret. Vi var och käkade på wärdshuset som är en tradition från år till år.

Idag är det VV som gäller, skall se om det har blivit resultat idag. Jag ahr skrivit hela veckan i min checklista för jag hade det i läxa och skal lämna in den till konsulenten. Har det inte hänt något i dag så undrar jag om det kan vara så att det har med att jag inte ar riktigt kry. Ja ja , s¨å läne som jag inte går upp.

Har mycket på schemat denna veckan. Imorgon skall jag åka och shoppa julklappar med mamma, onsdag är det lucia hos dagmamman och kalas hos min bror. torsdag och fredag skall jag pynta och städa. Lördag är det frissan :)
Så denna veckan är det fullt upp.

Ha det gott!

Kram Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Zara

Lät som en mysig helg och en trevlig vecka framför dig!
Kram

Postat av: Agneta

Hoppas det gick bra hos VV :)

2006-12-12 @ 21:15:41
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Lilo

Låter som en riktig julmyspysvecka! Hoppas du får mer tid att tänka på dig själv nu! KRAM!

2006-12-15 @ 12:40:52
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback